vrijdag 6 november 2009

Een nieuwe gadget


Vorige week zaterdag kreeg ik een mysterieus telefoontje. "Hi, this is Marc and I have a nice present for you, can we make an appointment?". Uiteraard doe je zoiets niet zomaar, maar toen de beste man met namen van bekenden begon te zwaaien en dat zij hem aan hadden aangeraden met mij contact op te nemen, stemde ik maar in om hem 's middags langs te laten komen. Een paar uur later ging de bel en na het hek opengedaan te hebben reed er een Mercedes ML 270 ons erf op. Uit de auto sprongen twee snelle jongens, die Marc en Mark bleken te heten (dat is wel moeilijk te onderscheiden als je het uitspreekt :-)). Na het het geneuzel (eerste fase in een salesgesprek, ik herkende het direct), lieten de mannen allemaal foto's zien. Inderdaad van bekenden van me, maar ook van M&M samen met bv Larry Hagman, Linda Evans, Frank Rijkaard en Marco Borsato. Toen toch maar de 100.000 dollar question gesteld: "wat komen jullie nu eigenlijk verkopen?". Dat bleek uit eindelijk een.......STOFZUIGER te zijn. Nou ja, stofzuiger, een reinigingssysteem moest ik het noemen. Te weten de Delphin. Toen ik dat hoorde was mijn instinct om deze heren zsm vriendelijk naar de poort te begeleiden, maar het waren best aardige jongen en ze gingen net de demonstratie geven, dus je geeft ze nog even ene kwartiertje. En dat was best indrukwekkend. Het stof ging wat eenvoudiger de machine in (komt in een bak water terecht, waardoor het de machine niet meer uitkomt, dat is wel goed) en het stofzuiger gaat vele malen eenvoudiger. Ik begon wel geïnteresseerd te raken, wellicht getriggered door de komst van onze vriend Reus. Het overtuigende argument kwam iets later, namelijk toen in de kamer van Jeroen en Daan het tapijt gezogen werd, en daar nog echt grote hoeveelheden bouwgruis uit kwamen. Dat hadden we er met de Dyson niet uitgekregen! En dan gaat toch je gadget hart spreken....dus na een bezoek van anderhalf uur was ik toch fijn een stofzuig...sorry.....reinigingssysteem rijker! Gelukkig kon ik nog een korting krijgen door wat andere potentials aan te reiken en omdat ik zeker wist dat andere vrienden ook erg gelukkig hiervan zouden worden, kon ik het niet nalaten (dat zou mij zeker door hen aangerekend worden) enkele andere telefoonnummers te geven. Mocht je dus door een Marc gebeld worden die een cadeau voor je heeft, dan weet je wat je te wachten staat!

2 opmerkingen:

  1. Voor de somma van 2.000 Eurootjes ben je de trotse eigenaar. Bij interesse breng ik je graag in contact met Marc & Mark :-).

    BeantwoordenVerwijderen