zaterdag 21 november 2009

Volger nummer 25!

Het blog wordt inmiddels redelijk gevolgd. Wat leuk is om te zien, is dat mensen mij soms aanspreken op hetgeen ik geschreven heb. Hoe gek het misschien ook klinkt, ik vind dat wel erg leuk. Net zoals ik het leuk vind om de "volgers" te zien groeien. Niet iedereen die meeleest heeft zich als volger opgegeven (bijvoorbeeld omdat ze geen google account hebben), maar heeft de link gewoon gekopieerd in de favorieten, pak de link via andere social media op of heeft e.e.a. aan zijn RSS reader toegevoegd. Hartstikke top natuurlijk, maar ik zou het wel leuk vinden als diegene toch ook zich als volger aan zouden melden (echt, het openen van een Google accountje duurt maar een paar minuten, je hebt er verder geen last meer van en het doet ook echt geen pijn :-)). Dus als je nog een zetje nodig had, bij deze! Gisteren heeft nummer 25 dat gedaan, en ik zeg met trots dat dat een hele speciale volgster is, namelijk mijn eigenste Ans van der Weg! Natuurlijk vertel ik ook wel eens thuis iets, maar dit is natuurlijk wel een zo efficiënte weg om de verhalen te vertellen :-)).  Geintje natuurlijk, maar wel gaaf dat inmiddels mijn hele familie wel het blog volgt, maar Ans de enige is die zich als volger op heeft gegeven, dat moet toch inspiratie voor anderen zijn, (zoals Hans en Leny, Willy en Jos, Daniëlle, Edwin, Hinkje, Erco, etc etc :-)).

1 opmerking: