maandag 30 november 2009

Het is weer feest: The Mentalist Seizoen 2


Gisteren was ik even rustig aan het surfen op ftd. Tot mijn grote genoegen kwam ik daar dvd1 en dvd2 van seizoen 2 van The Mentalist tegen! Nu is dat wat lastig voor de retail versie, want die is namelijk nog niet uit :-). Sterker nog, seizoen 2 is net 8 afleveringen oud, dus ongeveer op 1/3 van het geheel. Maar gelukkig zijn er helden die de afleveringen opnemen op HD kwaliteit zoals ze in de VS uitgezonden worden en vervolgens gaan ze ze nog ondertitelen ook! Ik zeg: die mensen hebben echt veel te veel vrije tijd, maar ik ben blij dat ze het doen, want het betekent dat Ans en ik hier 's avonds weer van kunnen genieten! En dat doen we dan ook, op de eerste avond sneuvelden als de eerste drie afleveringen, en ik gok dat vanavond er nog wel twee doorheen gaan. Dit is echt dé top serie van dit moment voor mij. Goede verhalen, goede personages, strakke humor en een geweldige Simon Baker die Patrick Jane speelt. Ik heb er al eerder over geschreven en seizoen twee stelt zeker niet teleur. De Red John verhaal lijn mag er wel wat meer ingebracht worden, maar dat zal later wel gebeuren. In ieder geval nog een paar avonden feest (en dat te mixen met Dragon Age en nog werk ook, pfff....druk zeg :-)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten