woensdag 14 november 2012

Zlatan

Mooi dat hij ooit bij Ajax speelde
Ik was aan het nadenken wat ik vandaag op het blog wilde schrijven, maar de inspiratie begon niet te stromen. Met een scheef ook keek ik naar de TV, waar net het Nederlands elftal bloedeloos 0-0 tegen Duitsland had gespeeld. Niet om aan te gluren, blij dat ik andere dingen aan het doen was. Maar na de wedstrijd kwam er een samenvatting van Zweden - Engeland. Ook niet gelijk iets waar ik warm van werd, maar de hele avond werd goed gemaakt door een magistrale goal die door Zlatan Ibrahomovic gemaakt werd, namelijk een omhaal van meer dan dertig meter afstand die het doel in verdween. Heb je hem niet gezien, dan moet je er zeker even naar kijken. Ongelofelijk, wat een doelpunt! Het zijn die doelpunten die je altijd bijblijven en die spelers legendarisch maken. Nu is Zlatan dat al, al is het maar vanwege het feit dat hij ooit een schaar naar Mido gooide (dat kan niet onterecht zijn geweest) en de ruzie die hij met Rafael vd Vaart had. Maar tjonge, jonge, wat een talent heeft deze gast toch. en in vergelijking met Balotelli is hij best een slimme en genuancerde gast :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten