maandag 21 november 2011

100K

Weer een mijlpaaltje in mobiliteit
Het zal aan het mistige weer van de afgelopen dagen gelegen hebben, maar ongemerkt is er toch weer een mijlpaaltje in mobiliteit voorbij gegaan. Vanochtend zat ik met ongeveer 50 meter zicht voor me uit te kijken en rustig 80 km per uur op de rechterbaan te rijden, toen mijn oog op de kilometerteller viel en ik zag dat ik al 214 kilometer over de 100.000 kilometer zat. Hoewel dat voor auto's in de huidige tijd geen enkel probleem meer is, zat het toch nog in mijn hoofd dat dat een heugelijk moment was dat de auto dat in ieder geval gehaald had, zeg maar een klokje rond :-). Voor dit leasecontract heb ik nu nog een kleine 20.000 kilometer te gaan en daarna mag ik de C5 weer in gaan ruilen. Wat het daarna gaat worden als bolide zal ook van een aantal andere zaken die spelen afhangen, de eerste ideeën gaan uit naar een BMW of een Audi (ook in de 20% bijtellling categorie), maar nadat ik gisteren de foto's van de Citroen DS5 had gezien, begin ik wel weer heel erg te twijfelen, want die is toch ook wel heel erg mooi. Nou ja, nog enkele maanden de tijd om er eens goed over na te denken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten