vrijdag 11 november 2011

Haverhals nieuws

Ondanks een auto in de zaak toch open, grote klasse!!!
Toen ik gisteren even op Facebook kijk, zag ik een bericht van Jenke Haverhals dat er weer een auto zijn zaak in was gereden. Ik was helemaal verbaast, want een jaar geleden was hij ook al het slachtoffer geweest van een ramkraak! Dus vanochtend, nadat ik even langs was gegaan bij Jenke in Zwanenburg en het bleek inderdaad wederom zo te zijn dat een aantal onverlaten een auto door de deur hadden gereden en toen een flink aantal producten mee hadden genomen!! Maar los van die schade, was de ellende in de zaak natuurlijk veel groter, want de deuren waren volledig vernietigd en het glas was overal naartoe gesprongen en had zijn sporen in de zaak zelf, maar ook in schoenen en kleding achtergelaten. Het spreekt voor het team van Jenke dat ze gisteren toch open zijn beleven, want je kunt geen klanten voor niets laten komen! Dat getuigt toch wel van een bijzonder grote klantgerichtheid en een liefde voor het vak. Grote klasse jongens en meisjes, nu maar hopen dat het opruimen snel gebeurd is en de schade herstelt. Maar om het duidelijk te stellen: de zaak is gewoon open, dus gewoon langs gaan, een extra hart onder de riem kunnen ze nu wel even gebruiken!!!!

Bij mijn bezoek hoorde ik ook van Martijn Kamminga helaas Haverhals gaat verlaten per 1-12, maar hij gaat iets heel leuks doen, namelijk zijn eigen onderneming beginnen! Met al zijn enthousiasme, drive, kennis en kennissen moet dat wel een succes worden!!! Martijn, heel veel geluk en plezier, ik weet zeker dat dat goed gaat komen met Kamminga BV!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten