zondag 6 november 2011

Wat een afgang......

Een zwarte dag
Ik wilde vandaag een stukje schrijven over een nieuw radiostation dat ik ontdekt heb, met lekker oude rock classics, als een soort vervanger van 94WYSP (en die ook nog eens uit Tennessee blijkt te komen, waar we volgende jaar met de mannen een week op vakantie gaan!!). Maar ik krijg het niet uit mijn vingers. Iedere keer dat ik naar het toetsenbord grijp, komen er alleen maar woorden van boosheid, schaamte en teleurstelling uit. Hoe dat kan? Tja, ik had niet verwacht dat mijn vrienden van Ajax mij nog zo zouden kunnen raken, maar de prestatie die ze vanmiddag in Utrecht op de mat legden, was echt te beschamend voor woorden!!! Hoewel na de eerste helft ze nog met 2-3 voor stonden, werd het daarna in 10 minuten tijd 5-3 en uiteindelijk eindigde men op 6-4. Ongelofelijk wat een prutsers!! De verdediging was van een kwaliteit zoals ik het zelden gezien heb, zo slecht. Vermeer was schuldig aan drie doelpunten, Andre Ooijer maakte ook al een fout waar een doelpunt uit kwam en had een rode kaart moeten krijgen, Jan Vertongen speelde als een hockey meisje van 13 jaar, vd Wiel had een vrije dag genomen en Vurnon Anita heeft de mensen alleen maar voorbij zien lopen. Ik kan nog een hele tirade houden, maar het enige wat eigenlijk wil doen is mijn oude vak van management consultant heel even oppakken om Frank de Boer te helpen. Frank, gratis advies: hiertegen helpen alleen voor alle spelers 10 keiharde stokslagen.

1 opmerking:

  1. Alhoewel ik de teleurstelling in onze jongens deel ben ik wel heel erg geïnteresseerd in de opvolger van 94WYSP, dus niet vergeten.

    (en de verwijderde reactie ze geDES, editen is helaas niet mogelijk vandaar een trashcannetje.

    BeantwoordenVerwijderen