donderdag 17 november 2011

Bonjour Louis, Au Revoir Johan

He's back......
Gisteren, net voor ik van kantoor vertrok, hoorde ik een bliepje op mijn iPhone. Er was een bericht binnen gekomen, waarin stond "Louis van Gaal terug als directeur Ajax". Mijn eerste reactie was: welke zieke geest heeft deze grap verzonnen. mijn tweede reactie was: oh, dit is zo'n quote, waarin van Gaalz egt dat hij ooit terug komt als algemeen directeur, maar dat dan wel eerst een heleboel mensen weg moeten zijn. Maar als derde dacht ik.....het zal toch niet waar wezen. Lang leven de voordelen van mobiel internet, want vijf minuten later wist ik gelijk dat het toch echt het geval ging zijn. Maar Louis en Johan Cruyff, dat zijn toch aartsvijanden van elkaar? Dat klopt, maar de RvC van Ajax had van Gaal gewoon aangenomen zonder Cruyff erbij te betrekken, omdat hij eigenlijk gewoon te lastig was. Tja, zo kan dat dus opeens gaan. Vervolgens zag ik Johan Cruyff exploderen en allemaal teksten uitkramen waarvan ik dacht: ja vriend, dat gebeurd er dus, nu krijg je alles wat je de afgelopen maanden zelf gedaan hebt in klinkende munt terug betaald. Ergo, mijn conclusie: Hallo Louis en Toedeledokie, Johan. En neem die ja-knikkers als een Wim Jonk ook maar gewoon lekker mee. Succes Louis, maar wel graag 1-1 beginnen en niet langer wachten, alleen om Bayern Munchen financieel te laten bloeden :-).....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten