donderdag 20 mei 2010

Daar ging een iPhone

Gisteren was zoals gezegd het voetbal toernooi van Jeroen. Omdat het bijzonder lekker weer was (waar ik zoals het er nu naar uitziet een lichte zonnesteek van over heb gehouden), gingen we op de fiets. Ik ging op de nieuwe fiets van Ans, met een mooi mandje voorop, waarin in mijn spullen legde. Bij het opdraaien van de dijk, kwam ik over een heuveltje, met als gevolg dat mijn spullen door de lucht vlogen en uiteindelijk op de middenweg belanden! Daar vlogen blackberry, fototoestel, sleutels, portefeuille en iPhone. Ik slaakte een kreet, wat ook niet zo handig was, want daardoor stopte Ans met de bakfiets en knalde Daan keihard achterop bij Ans, waardoor een grote schaaf kreeg en hij erg overstuur was. Na het troosten van Daan en het weer verzamelen van alle spullen was het natuurlijk tijd om even te checken wat de schade was. Het merendeel had het overleefd (gelukkig zat er een hoesje om het fototoestel), maar de iPhone, tja....die heeft het niet overleefd. Gelukkig kon TMobile een nieuwe aanbieden (een iPhone 3GS met 32GB in tegenstelling tot de 3G 16 GB die ik had) als ik een extra jaar aan mijn abonnement zou plakken, dat had ik er wel voor over. Wel jammer, want dan duurt het nog at langer tot ik aan de iPhone 4GS toe ben, maar het is niet anders :-).

3 opmerkingen:

  1. Aha, that's the question! Het is niet heel stoer om het met een kapotte iPhone te doen, maar misschien dat ik wel een poging ga doen :-).

    BeantwoordenVerwijderen