dinsdag 11 mei 2010

I love my bag

Het is wel even wennen. De afgelopen weken zijn voor mij bijna allemaal gebroken weken geweest. Door de vele vrije dagen (koninginnedag, hemelvaart) en mijn tripje naar Rome, heb ik een aantal weken al geen werkweken van 5 dagen gehad (gelukkig lukt het mij altijd nog wel om 60 uur per week te maken, maar dat terzijde :-)). Deze week gaan we met de familie een bezoek brengen aan Legoland. Morgen vertrekken we naar het prachtige Billund, vanuit Halfweg een tocht van ongeveer 7 uur. Dus vanavond tijd om de tassen in te pakken. Nu ben ik a; een flinke tijd op zoek geweest naar een rugzak, waarin ik ook een hele goede plaats had voor mijn laptop, want ik merk dat ik die tegenwoordig ook standaard meeneem als ik op reis ga (handig als er toch nog een stukje werk moet gebeuren, maar met name ook voor het bloggen), het is echt een gebruiksvoorwerp geworden. Maar je wilt hem wel goed beschermen en ook nog andere zaken meenemen. Ik vond het lastig om een goede rugzak te vinden, maar na een flinke speurtocht ben ik uiteindelijk bij Spire uitgekomen. Een bedrijf dat tassen en rugzakken maakt, maar wat belangrijk is: de eigenaars van Spire zijn mensen die ook veel reizen en uit de IT sector komen en dus altijd hun spullen bij zich willen hebben. En ik moet zeggen, de rugzak zit echt fantastisch in elkaar. Uitstekende bescherming voor je laptop (in een aparte tas in de rugzak, veel zakken die niet iedere fietsendief zo maar open heeft, buitenvakken voor oa je flesje water als je door New York of de Pyreneën aan het sjokken bent. Morgen neem ik hem mee voor de eerste echte test (tot nu toe kon hij blinken in mijn kantoor), ben benieuwd of hij net zo lekker draagt en werkt als ik denk dat hij het gaat doen. I'll keep you posted!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten