woensdag 12 mei 2010

Hotel Svanen

Toen we van de eerste tocht langs Legoland hadden gemaakt gingen we weer terug naar Hotel Svanen en op dat moment kwamen ook Hinkje, Willie, Jos en Yinte aan. Met zijn allen naar de balie om in te checken, dat ging redelijk soepel. De buitenkant van het hoofdgebouw ziet er kek uit en ook de lobby is fraai, evenals de bar. Maar toen ik de sleutels kreeg en mij vertelde dat ik weer naar buiten moest, bekroop mij een wat raar gevoel. Dit was meer een motel dan een hotel. Toen ik de kamer binnenkwam bleek dat ook wel zo te zijn. De kamer is klein en om eerlijk te zijn ook wat aftands. Er is ook bijzonder weinig opberg ruimte, zodat onze spullen overal en nergens liggen. Er is ook geen bad en het douchegordijn is oud en zelfs een beetje goor. Nou ja, jammer, we hopen niet veel hier te zijn, en wellicht komt het ook omdat onze eisen tegenwoordig wat hoger zijn. Om 18.00 uur gingen we dineren in het restaurant van het hotel en dat viel niet tegen. we bleven ook lekker lang zitten, want het was gezellig en de kids konden zich uitleven in de kinderspeelkamer die nabij was, waardoor de volwassenen rustig kondern dineren. Na een lekker kopje koffie gingen we terug naar de kamers, waar iedereen zijns weegs ging omdat er toch een vermoeidheid bij iedereen was (Hinkje sloef zelfs een wijntje af, een unicum!). Jeroen nog even onder de douche en daarna voorlezen uit Deltora voor Daan en we gaan zo slapen, om morgen om 10 uur uitgerust en klaar te zijn om Legoland te bestormen. Hopen dat het droog blijft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten