maandag 17 mei 2010

Energieprijzen

Sinds we in ons huis in Halfweg wonen, zijn onze energiekosten ietwat gestegen. Met alle lampen die we op ons erf hebben staan, gaat het snel. Ook als je verwarming in het kantoor en de schuren meerekent. Dus toen Ans de balans op ging maken, nadat we een fijn telefoontje mbt een naheffing van Eneco kregen (je raadt het al, we kregen geen geld terug :-)) bleek dat we wel erg veel centjes aan Eneco over mochten maken per maand. Na onderzoek bleek dat we ons aan konden sluiten bij het collectief inkopen van energie via de Vereniging Eigen Huis (VEH). Nu dacht ik altijd dat dat op jaarbasis iets van honderd Euro zo schelen en, misschien een beetje arrogant gezegd, dat is me alle moeite niet waard. Gisteren kregen we echter de offerte van het VEH en daarin bleek dat we met de nieuwe offerte 33,33% goedkoper uit zijn! Ik kon mijn ogen en oren niet geloven, dat gaat echt om serieus geld, dus er was niet veel voor nodig om op die aanbieding in te gaan. Zoals gezegd, dit was voor ons echt de moeite waard, dus ik zou iedereen aanraden om als je lid bent van de VEH dit eens goed te onderzoeken, je komt in de buurt via deze link.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten