donderdag 27 mei 2010

Drama!!!

Ik had een leuk stukje in de pen om vandaag te schrijven ver de invloed van reuk op je handelen. Of een stukje over het feit dat Ans naar Londen is voor vier dagen en Daan, Jeroen en ik er een mannenhuis van maken. Of van mijn nieuwe laptop. Maar dat alles wordt helemaal overschaduwd door een dramatische gebeurtenis van vanavond. Geheel onverwacht, want klasse en kwaliteit verloochend zich normaal gesproken niet, maar Sieneke hefet het met het prachtige nummer "Shalalie, Shalala" niet gered  om door te dringen tot de finale van het Eurovisie Songfestival door te dringen. Ik ben nu zo van slag dat ik het niet meer voor elkaar krijg om een ander stuk voor het blog te schrijven, dus ik ga nu maar met een fles wodka naar bed om mijn verdriet te verdrinken! Sieneke, daar ga je, meid (letterlijk en figuurlijk :-))!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten