zondag 10 maart 2013

Creatief weekend van Jeroen

Prachtige tekeningen
Als er een persoon in ons gezien creatief is, dan is het Jeroen wel. Dat heeft hij zeker van zijn moeder, van mij kan hij het absoluut niet hebben. Dit weekend had hij weer een mooi idee, want hij wilde graag wat liefde uitdragen (mooi dat hij daar al aan kan denken). Na een tijdje flink nadenken, bedacht hij dat hij de vorm van een hart ging nemen en daar ging hij mooie dieren bij tekenen. De eerste tekening was van zijn lievelings dier, een giraffe. Maar daarvan tekende hij een jongen en een meisje, met het woord LOVE ertussen. Zag er geweldig uit! De tweede was zijn bijna lievelingsdier, namelijk een zebra. Zo ging hij nog door en op een gegeven moment kwam hij bij mij vragen wat mijn dier was. Ik dacht hem even mooi tuk te nemen, dus riep ik "gordeldier". Even heel kort nadenken, sprintje naar de keuken trekken, computer erbij, plaatje van het dier opzoeken en, voilà, daar was mijn tekening! Mooi dat Jeroen ook de nieuwe technieken nu al kan gebruiken om zijn creativiteit verder te stimuleren!! Echt heel mooi gedaan, Jeroen, echt helemaal top van je kereltje!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten