zondag 3 maart 2013

Een ongelukje komt nooit alleen

Twee broeken in twee dagen
Afgelopen week trok ik mijn twee jaar geleden in Zwolle gekochte G-Star spijkerbroek aan. Zat altijd heerlijk, maar bij het aantrekken zag ik op mijn linker broekspijp een klein plekje zitten. Leek een verdunning, maar dat was een understatement, want je keek er bijna doorheen. Later die dag zag ik een eerste rafeltje en aan het eind van de dag zat er een gat in. Nu kan dat stoer staan, maar een dagje later was er door het dragen ongeveer een scheur van 10 centimeter in en de tijd dat ik dat nog echt kon dragen ligt inmiddels al een jaar of twintig achter mij. Daar ging een broek de vuilnisbak in. Daar pakte ik de volgende dag mijn G-Star safari broek uit de kast. En wat denk je? aan de linke zijkant zat een heel klein gaatje. Zucht, daar gaan we weer. Hetzelfde proces zette zich door en een dag later zat er wederom op mijn linker been een scheur van ongeveer mijn middel tot het midden van mijn dijbeen. En daar ging broek nummer twee de kliko in. Tijd voor een bezoekje aan de G-Star winkel, denk ik......

1 opmerking: