maandag 11 maart 2013

Een nieuwe pet

Een mooie Japanse honkbal pet van de Seibu Lions
Een van mijn managers, Sandra, is de afgelopen drie weken op vakantie geweest of om beter te zeggen: ze was op bezoek bij haar dochter die in Japan studeert. Net voor ze weg ging, had ik geblogd dat ik aan mijn petten verzameling begonnen was. Sandra was zo aardig om voor mij ook een pet van een Japans honkbalteam mee te nemen. Dat bleek overigens lastiger dan verwacht. Ik had aangegeven dat ik een pet van de in Tokyo gevestigde Yumiori Giants wel mooi zou vinden, maar na een zoektocht door Tokyo en Kyoto bleek die moeilijk te vinden te zijn. Het werd bijna een opgave voor het hele gezin om een pet voor mij te vinden. Uiteindelijk moest ik de keus maken tussen er een van het Japanse nationale team of van de Seibu Lions. Ik ben toch meer van de club teams dan de landen team, dus ik ging voor de Lions. Een mooie aanvulling voor de collectie!! Sandra en gezin, ongelofelijk bedankt voor alle moeite, hij krijgt een mooie plek!

1 opmerking:

  1. Het begon beschaafd met MLB caps. Toen kwamen daar NHL caps bij. De NBA caps kloppen ook al aan de deur. Alleen de NFL caps zijn er nog niet maar de Japanse caps komen nu in het spel.

    Ik zie een beschaafd begonnen collectie toch al weer heel snel uitdijen. Waar ken ik dit verschijnsel van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen