donderdag 7 maart 2013

Uitbreiding van de verzameling

De eerste pet van een ijshockey team
Een tijdje geleden blogde ik dat ik een nieuwe kleine verzameling aan het opzetten was, namelijk een honkbal petten verzameling. Inmiddels heb ik besloten dat de verzameling iets uitgebreid "mag" worden. Ik heb inmiddels een soft spot ontwikkeld voor ijshockey en daarom voeg ik aan mijn "scope" van honkbal georiënteerde hoofddeksels ook petten van ijshockey teams toe. Daar had ik er natuurlijk nog geen van, maar inmiddels heb ik de eerste al binnen, namelijk een leuke vintage pet van de Boston Bruins. Het maakt het aantal in Texas te kopen petjes in ieder geval groter. Aangezien ik al een cap van de Texas Rangers had, zit ik dan nu op de een leuke cap van de Houston Astros (honkbal) en van de Dallas Stars (ijshockey). Op de een of andere manier ben ik er nog niet aan toe om ook de hoofddeksels van de Amercian Footbal en basketbal teams te sparen, maar wie weet gaat dat er ook nog van komen. In de aard blijf ik natuurlijk een "ouwe verzamelaar" :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten