vrijdag 8 maart 2013

Drie keer is een dikke, vette #fail voor Athlon

Hoezo service??
Vandaag weer een volgende episode van het Athlon drama. We gingen voor de derde keer proberen  mijn voorruit te laten vervangen. Vorige week nog expliciete, duidelijke afspraken gemaakt, dus je zou verwachten dat dat goed zou gaan. Nou, niet dus. Mijn auto werd om 10.00 uur opgehaald (weer een uur later dan aangegeven, maar daar let ik al niet meer op), maar toen ik de sleutel afgegeven had, wilde de meneer gewoon mijn auto instappen. Hallo, waar is de vervangende auto, beste vriend. Huh??? Nee, die heb ik niet bij me, daar weet ik niets van, hebben ze me niet gezegd. Nee, he.....De bestuurder deed een belletje, verzekerde me dat ik binnen een half uur terug gebeld zou worden en verdween met mijn auto. Daarna heb ik niets mee van Athlon vernomen, totdat ze de auto om 16.45 uur (terwijl voor 16.00 uur afgesproken was) weer de poort binnen gereden werd, zonder verder enige verontschuldiging. Nou, ik ben er goed klaar mee, de volgende onderhoudsbeurt of wat dan ook gaat gewoon weer bij de Volkswagen dealer gebeuren, stelletje ongelofelijke prutsers!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten