donderdag 13 augustus 2009

Cheap Comics

Vandaag kreeg ik een pakketje in de bus met daarin diverse Amerikaanse comics. Waar ik vroeger iedere week naar de stripwinkel toog om mijn wekelijkse dosis comics te halen, doe ik dat al enkele jaren niet meer. Gebrek aan tijd en een verkleinde interesse zijn de hoofdoorzaak, maar je via internet is natuurlijk ook gewoon veel te bestellen en dan wordt het bij je voordeur afgeleverd. Ik bestelde vroger veel via Mile High Comics en Amazon, tegenwoordig is mijn vast leverancier in de USA Tales of Wonder. Maar mijn favoriete internet winkel voor comics is zonder twijfel Cheap Comics. Enerzijds komt dat doordat ik voornamelijk nog hardcovers of trade paperbacks spaar en dat dat nu net de specialiteit van Cheap Comics is (losse issues hebben ze wel in het silver age segment). Ze hebben een grote sortering, dus je grijpt ook niet snel mis. De naam geeft een ander voordeel aan, ik ben in Nederland geen goedkopere winkel tegengekomen, hoewel dat niet doorslaggevend is, is het wel een bijzonder aangename bijkomstigheid. Net zoals de cadeautjes die bij speciale acties te verkrijgen zijn! Maar de slagroom op de taart is de service! De eigenaar van Cheap Comics is Chris Klop (gesituationeerd op Texel of all places), maar hij is supersnel met het verschepen van de bestelling en het beantwoorden van vragen, verpakking is prima en Chris gaat net even dat extra stapje voor je doen als je een vraag hebt. Als iets nog niet op de site staat, gaat hij er bijvoorbeeld actief naar op zoek en vaak wordt het nog gevonden ook. En als een keer iets er niet blijkt te zijn, is er geen gezeur met een alternatief boek dat je krijgt of gezeur over je geld terug krijgen, nee, dan wordt het nog eerder teruggestort dan dat je je boeken hebt.

Liefhebbers van comics die Chris en Cheap Comics nog niet kennen kan ik alleen maar aanraden om snel naar de site te surfen en die te verkennen. Zit voor een ieder wat wils bij en je wordt zeker niet teleurgesteld. Highest recommendations!!!! Oh ja, ik krijg geen commissie.

1 opmerking: