zaterdag 15 augustus 2009

Waterpret

Vanochtend bij het opstaan (we zitten weer in het ritme, strak om 7 uur stond ik weer naast mijn bed), zag het er al stralend uit. Een strak blauwe hemel en de koperen ploert was zijn werk al aan het doen. Daarom maar vroeg naar de sportschool om om acht uur mijn training af te werken. Na de training nog een stop bij mijn favoriete winkel in Zwanenburg (daarover later meer) en toen naar huis. Daar aangekomen bleek het kwik al flink gestegen te zijn, namelijk tot 25 graden en om 12.00 uur hadden we de 30 graden bereikt. Toen werd het voor Daan en Jeroen tijd voor verkoeling! Eerst gingen ze lekker het zwembad in de tuin in, maar snel daarna kwamen ze in ganzenpas naar me toe om te vragen of de waterglijbaan opgezet kon worden. En als die twee je dan met hun grote ogen aankijken, dan kun je als vader niet weigeren. Dus hupsekee, de glijbaan opgezet die opgepompt wordt door een kleine generator (net zoals bij een springkussen), water aansluiten om het nog leuker EN natter te maken en daar gingen de twee avonturiers. Ze hadden mega veel pret met het glijden en het op verschillende manieren beklimmen van de glijbaan en ze waren er (in combinatie met het zwembad) echt uren zoet mee. Dat wordt lekker slapen vanavond denk ik zo!! Mocht je de ruimte in de tuin hebben, dan is zo een glijbaan wel een echte aanrader, voor 99 Euro ben je de man/ vrouw en hebben de kinders echt urenlang plezier!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten