donderdag 27 augustus 2009

Een magnifiek resultaat!!!

Op het  blog schrijf ik niet veel over mijn directe werk. Maar deze keer moet ik er toch iets over vertellen. Vandaag hebben we namelijke een bijzonder project afgerond. Met de implementatie van het kunnen verkopen van spaarrekeningen via internet waarbij dit ook direct aan Siebel gekoppeld wordt, is een erg intensief en innovatief project in de laatste fase van nazorg en evaluatie beland. Het is een project waar veel van de volgers van dit blog bekend mee zijn en ook aan hebben meegewerkt. Het begon voor mij in oktober 2007 met de zijdelingse betrokkenheid bij een proof of concept mbt de internet architectuur en heeft uitgemond in gewijzigde content management systemen, nieuwe navigatie en look & feel van de site, volledig nieuwe infrastructuur, een internet framework op basis waarvan sneller applicaties te ontwikkelen zijn, nieuwe portlets, mogelijkheden tot gedifferentieerd en gelokaliseerd nieuws via de site te brengen en nu dus ook verkoop op internet zonder dat klanten nog fysiek handtekeningen te hoeven zetten. Een bijzonder mooi traject, waar ik echt heel erg trots op ben om dat van nagenoeg het begin tot nu de afronding meegemaakt te mogen hebben. Iedereen die hieraan zo hard heeft meegeholpen super bedankt!! Ik moet eigenlijk geen namen noemen, want dat zijn er teveel om op te noemen en ik doe mensen tekort die ik niet noem, maar wel speciale credits voor Vincent, Geert Jan en Wicher die er echt vanaf het allereerste begin bij betrokken zijn geweest. Ik ben er heel erg trots op dat we dit nu hebben staan!!! Ik ga er vanavond gewoon nog even van nagenieten. En weet je wat: morgen ook nog!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten