vrijdag 14 augustus 2009

Een lekker stel!

Afgelopen woensdag heb ik een goede sessie gehad met de stuurmannen binnen mijn programma. Daarin hebben we met name naar de werkzaamheden in het restant van 2009 gekeken. Een prima sessie, niet altijd met de meest leuke boodschappen, maar wel verhelderend voor een ieder. Het is niet echt gepast om daar veel verder over te vertellen, dat is toch teveel inzicht in mijn opdrachtgever. Wat ik wel wil zeggen is dat ik heel blij met mijn team ben en trots op hetgeen zij presteren! Natuurlijk zijn er veel meer mensen die uitstekende prestaties in mijn programma leveren, maar aangezien dit mijn eerste lijn is qua besturing, verdienen ze een extra "thumbs up" voor al het werk dat ze mij uit handen nemen :-). Helaas was ik mijn fototoestel vergeten, en de iPhone moet nog iets verbeteren met zijn camera (en een flits zou ook welkom zijn), dus helaas moeten we het met deze foto doen die bij restaurant de Rechtbank genomen werd. Linksonderaan beginnend en met de klok mee zijn het Wicher, Berber, Onno, Geert Jan, Jens en Thijs. De sfeer tijdens het diner was ook bijzonder goed, er is een grote ontspannenheid in de groep, er wordt veel gelachen en men praat ook over andere dingen dan het werk. Dat zijn goede tekenen voor een hecht team. Dame en heren, bedankt voor al jullie support!!

Overigens was het diner redelijk, maar niet te vergelijken met iets als Vermeer of De Nederlanden. Enerzijds was de kwaliteit goed, maar niet meer dan dat. De tortelini met riverkreeft was prima, hoofdgerecht van kalfshaas viel wat tegen. Een nog groter contrast was echter de bediening. Zo kreeg Onno een verkeerd voorgerecht (wat wel hersteld werd, maar toen had iedereen verder het voorgerecht al op) en waren de serveersters echt HEEL ERG TRAAG!! Zelfs bij het afrekenen was het wachten geblazen. Nee, dan weet ik toch weer waarom ik meestal voor toch een ander soort restaurants kies.

Oh ja, dit was overigens de 100ste post in het blog. Ik had geen betere kunnen kiezen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten