woensdag 19 augustus 2009

Een kopje Starbucks

Eerder berichtte ik dat er een Starbucks is geopend op Utrecht Centraal Station, maar dat de rijen ervoor om een koffie te halen wat lang waren. Gelukkig werk ik samen met een bijzonder mens, zijn naam is Geert Jan en hij is namelijk een KHIM. KHIM staat voor de Koffie Halende Informatie Manager en vanochtend heeft hij voor mij ene bijzonder lekkere Caramel Machiatto meegenomen. Die smaakte meer dan uitstekend. Natuurlijk omdat de koffie van Starbuck gewoon ERRUG lekker is (en zeker de Caramel Machiatto, ik vind een frappucino met slagroom op de vroege ochtend net even té), maar het geeft altijd een extra impuls als iemand de moeite neemt om zoiets voor je mee te nemen. GJ, zeer bedankt daarvoor, ik heb ervan genoten! Wordt ook eens tijd voor een etentje, gaan we zeker ook plannen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten