woensdag 19 augustus 2009

Een bijzonder warm welkom

Vandaag is de 23ste volger van het blog een feit geworden. Gelukkig zijn er veel meer lezers (als ik mijn webstatistieken (geen Moniforce, maar gewoon een google tooltje :-)) raadpleeg zijn er op dit moment ongeveer 100 mensen die met regelmaat het blog bezoeken en lezen. Daar ben ik toch wel een beetje trots op en het geeft mij energie om iedere dag een stukje te schrijven, bedankt voor jullie bezoeken.

Waarom ik speciaal nummer 23 noem, is omdat dit mijn voormalig manager Margreet Oostenbrink is. Margreet was mijn manager bij Systeem Realisatie en ik heb daar bijzonder plezierig met haar samengewerkt. In die tijd hebben we ook een bijzonder goede band opgebouwd en ook na mijn vertrek naar Programma- en Informatie Management bewaar ik bijzonder goede en warme herrineringen aan onze samenwerking en de warme persoonlijkheid die ze is. Margreet, bijzonder welkom en ik hoop dat je veel plezier in de posts die ik maak hebt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten