zaterdag 29 januari 2011

Gevonden!!!

De sleutels zijn weer gevonden, met dank aan Ans!
Sinds een paar maanden ben ik mijn sleutels kwijt. Dat is best vervelend. De belangrijkste sleutels had ik natuurlijk in de kluis in reserve, maar met name de sleutels voor Shurgard en mijn postbus die ik niet meer had waren lastig te vervangen (Shurgard best duur, en door het gemis van de sleutel van mijn postbus mistte ik een aantal afschriften van facturen voor mijn administratie). Na alle tassen, jassen en eigenlijk het hele huis op zijn kop gehad te hebben, waren ze nog steeds weg en heb ik me er maar bij neergelegd dat ik ze kwijt was. Maar vandaag was Ans een rugzak, die ze voor een EFT-sessie had gebruikt, en hoorde daar iets in rammelen. En wat schetste haar verbazing? Mijn sleutels bleken daarin te zitten!! Nu kan ik me echt niet herinneren dat ik die tas gebruikt had (het is een rugzak van Health City, dus die kan nooit een hoog gebruik gehad hebben het laatste jaar :-)), dus geen idee hoe ze erin zijn gekomen, Misschien een actie van Daan en Jeroen? Maar who cares, ze zijn weer terug, dus dat draagt bij aan een goede bui vandaag!!! Leuk hoe soms kleine dingetjes je zo een plezier kunnen geven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten