maandag 17 januari 2011

Voor schut lopen!!

Niet geheel bijpassende combinatie
Vanochtend was ik niet op mijn sterkst, ik had een onrustige nacht gehad, aangezien Jeroen ziekjes was (last van veel slijm in zijn keel en heel veel hoesten). Toch ging het wekkertje weer om 6.15 uur. Ik ging door alle normale acties heen van tanden poetsen, gezicht wassen, scheren, etc, etc heen. Daarna hees ik mij in mijn pak en ging ik richting Rabobank. Ik dacht nog wel even dat ik iets afgevallen was, want mijn broek voelde iets ruimer aan. Verder niets aan de hand, gewoon aan de slag. Na een dag noeste arbeid kwam ik weer in het rustieke Halfweg aan (gelukkig stond de A9 weer vol) en na een hapje gegeten te hebben trok ik mijn pak weer uit. Shok en horror vielen mij vervolgens ten deel, want ik kwam erachter dat ik een jasje aan had getrokken dat niet bij de broek hoorde die ik ook aan had. Een zwart jasje met een streep op een antraciete broek, dat is geen gelukkige combinatie, zelfs niet als je een vrije interpretatie van modebewustheid hebt! En het erge is: niemand heeft me er vandaag voor gewaarschuwd dat ik voor schut liep!!! Voor morgen maar even de spullen klaar gelegd want zoals het spreekwoord zegt: preparation is everything!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten