zaterdag 8 januari 2011

Reislustig

Ik ga op reis en neem mee....
Het is 8 januari en mijn agenda begint zich qua reizen alweer redelijk te vullen. We beginnen in februari met een reis naar het door mij zeer beminde India. Jaja, lezers, daar kun je toch altijd alleen meer van genieten.....:-(. Deze keer doen we een nieuwe stad aan, te weten Pune, waarna we verder reizen naar Chennai. Gelukkig reis ik met zeer goed gezelschap, dus die zullen mij er wel doorheen trekken. Daarna blijven we begin maart iets dichter bij huis, namelijk een weekend Zwolle, in het Librije hotel (en uiteraard eten we ook bij Jonnie Boer). Een weekje later is het toch weer het buitenland, dan reizen we namelijk af naar Zweden, daar hebben vrienden van Ans een hotel gestart en aangezien ze daar al jaren wonen, werd het eens tijd om daar ons licht op te steken. Dat wordt overigens ook de eerste keer dat ik van Eindhoven Airport ga vertrekken. Tijd om warme kleren mee te nemen!

Anderhalve maand later kunnen we de warme kleren gerust thuis laten. Dan gaan Simon, Rene en ik vertrekken voor iets meer dan een week naar het zuid oosten van mijn favoriete vakantiebestemming, de USA. Deze keer is het Florida (dat wordt dan mijn derde keer), met als route Miami, Tampa Bay en Orlando. Hier volgt later nog meer over. Dan is het even afzien, want pas 2,5 maand later is het tijd voor de zomervakantie en gaan we met de hele familie van mijn kant naar het prachtige Toscane. Dat is dan voor drie weken, om echt even helemaal ondergedompeld te worden in de Italiaanse manier van leven. Dan is het inmiddels eind augustus en heb ik even niets meer staan, maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het hierbij zal blijven. Tijd om de airmiles goed bij te houden :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten