woensdag 12 januari 2011

Het succes van de blauwe schoenen

Zoals eerder geblogd kocht ik zaterdag een in het oog springend paar blauwe suede schoenen (leuk om te zien dat de ontwerper van de schoenen, Floris van Bommel, een bericht op het blog heeft achtergelaten, much appriciated). Mijn eerste idee was dat het heerlijke vrije tijd schoenen gingen worden, maar hoe meer ik erover nadacht, had ik het idee dat ze ook goed onder een pak zouden kunnen staan. Tja, het is wel even wat anders dan de Noble Blues of de Greve schoenen die ik normaal naar de Rabobank draag, maar zoals mijn goede vrienden Frank en Simon plachten te zeggen: wie niet waagt, blijft maagd. Dus trok ik de stoute schoenen aan (ik kon het niet laten deze woordgrap te maken :-)), pakte mijn mooiste pak gemaakt door New Tailor, een strak wit overhemd op maat van de Society shop en een aqua blauwe stropdas van Hermes en de combinatie was compleet. Tja en ik kan niet anders zeggen dan dat het het gewenste effect had. Iedereen die ik tegenkwam werd met zijn blik naar mijn schoenen getrokken, waarbij de reacties varieerden van "wow, wat cool!" en "prachtige stappers" via "je moet het wel durven te dragen"  tot "erg....uh....bijzonder". Ik was in ieder geval erg blj met het resultaat en het was zonder twijfel vandaag het gesprek van de dag in Utrecht! Wat mij betreft een onverdeeld succes voor de fashionista onder ons! Floris, bedankt voor het mogelijk maken :-)!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten