maandag 21 september 2009

40 jaar, culinair plezier


Vandaag was het dan zover: ik ben 40 jaar geworden. Vanochtend gewoon vroeg uit de veren, om naar kantoor  te gaan. Net op kantoor al een leuke MMS van Ans en de jongens gekregen met een dikke zoen (dank je wel, iPhone!!). Gedurende de dag veel felicitaties mogen ontvangen, in person, via chat, via e-mail, eCards en zelfs ook nog gewoon fysiek papier :-). Leuk dat zoveel mensen eraan gedacht hebben, iedereen bedankt die eraan gedacht heeft! Gelukkig kon ik nog tijd vinden om op gebak te trakteren, hoewel de tweede ronde ikzelf al vol zat door de traktatie van Onno bij Mamonni (heerllijke salade met carpaccio).

Bij thuiskomst aten we heerlijke pannenkoeken van die Ans vers aan het bakken was (dat had Daan slim geregeld: "papa, de jarige mag toch kiezen wat we eten, je neemt toch wel pannenkoeken?"). En als toetje strawberry cheese cake ijs van Ben & Jerry en vanavond nog een heerlijk stukje appeltaart. Yummie, yummie, ik mag niet klagen, deze verjaardag brengt mij wel lekker veel culinair plezier, Morgen maar eens kijken of ik de weg naar de sportschool kan vinden, want wat eraan is gekomen, zal er toch ook wel weer afgetraind moeten worden :-(.

1 opmerking: