dinsdag 1 september 2009

Op de valreep Ajax aankopen

Ik ben volgend jaar 30 jaar seizoenskaarthouder bij Ajax. Dat is de laatste jaren niet altijd een feest, maar optimist als ik ben heb ik er ieder jaar weer vertrouwen in dat we dit jaar op zeker kampioen worden! Helaas, de laatste jaren wordt dat wat afgestraft. Zo zat ik dit jaar te wachten op de nieuwe aankopen. Met Demi de Zeeuw hebben we een uitstekende man erbij, maar Atouba is wel een kolderiek figuur en hij ziet er eng uit (een pré voor een verdediger) maar ik heb hem nog niet op een goede voetballende actie kunnen betrappen. Maar ja, er zouden vast nog wel wat gerichte aankopen komen. Uhhh.....waar blijven ze nu????? Gisteren wist Johan Derksen te vertellen dat er bij Ajax niets meer in het vat zat en wat denk je, vandaag vallen ze als rijpe appelen uit de boom. Maar wat een stel malloten heeft Ajx aangetrokken!!! Ze Eduardo is een groot talent, maar om die nu een jaar te huren getuigd niet echt van een investering voor de toekomst. Dan hebben we nog Kerlon, die als mooste beweging heeft om met een bal op zijn hoofd als een zeehond het vijandelijk strafschopgebied probeert binnen te dringen. Niet raar dat hij vaak een doodschop van zijn tegenstanders krijgt. Wil je een bloemlezing Kerlon zien, klik dan hier. En als laatste Marko Pantelic, een moeilijke jongen die op zich wel kan voetballen (hier wat goals van hem), maar echt theater kan maken als de beste (zie hier hoe hij zich kan laten wisselen). Ik denk dat Martin Jol wat wrijving in de selectie nodig had (want zonder wrijving geen glans), hij is in ieder geval beter dan die luie hond van een Alves, die nu voor de olie dollars van Qatar kiest (jaja, sportieve prestaties gaan boven alles!!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten