donderdag 10 september 2009

Hoogstins

In de categorie "favoriete winkels" ga ik deze keer "Hoogstins" een eervolle vermelding geven. Hoogstins is gevestigd in de Kinkerstraat in Amsterdam. Ze hebben een hele mooi en grote sortering luxe vulpennen (ik heb er al min Mont Blanc's bijvoorbeeld gekocht), een ruim assortiment van notitie boekjes (zoals Moleskine in grote getallen) en heel veel boeken. Wat heel speciaal is, is dat de eigenaar, Eelce Hoogstins, ook veel eigen leren agenda 's, mappen een tassen naar eigen ontwerp heeft. Erg mooi om te zien. Het personeel is bijzonder ter zake kundig, maar als je een pen of een map aan wilt schaffen, dan krijg je van Eelce de "royal treatment" en word je met alle egards behandeld en ga je bv met een pen die precies bij je past de winkel uit. Eigenlijk is het voor mij geen goede winkel, want ik wordt er altijd hebberig van, en koop dan ook zaken die ik niet nodig heb. Maar ja, het ziet er zo lekker uit, dus hoe kun je het weigeren. Een superzaak voor de liefhebber van esthetiek op de werkvloer, want de werkweek is vele malen leuk met een mooi, fijn schrijvende pen en een dito notitieblok. Ik raad iedereen een bezoekje aan aan onze Eelce!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten