dinsdag 15 september 2009

Staat wel op de kaart maar geen Lingo!!


Een van de meest suffe tv-spelletjes die ik ken is Lingo. Is natuurlijk niet helemaal eerlijk, want ik behoor niet echt tot de doelgroep en in het verleden heb ik soms best wel eens naar Lingo gekeken (toen nog simpel met 5 letters, tegenwoordig zijn het er 6 en op vrijdag zelfs 7 en tussendoor mogen we 10 letterwoorden raden), met helden als Robert ten Brink en Francois Boulangé (Frans Bakker). Maar structureel kijken, nee dat zeker niet, want meestal was ik dan  nog niet eens thuis. Op de één of andere manier heeft Daan echter een paar keer Lingo gezien en tot mijn spijt moet ik nu constateren dat hij er een kleine verslaving aan heeft overgehouden! Dwz dat hij om half zeven begint te vragen hoe laat het is en om 7 uur strak voor de TV staat om te kijken en mee te raden. Hij gaat uit zijn dak als er ballen getrokken moeten worden en er Lingo gehaald wordt. Helemaal geweldig is om te zien dat als de zilveren bal getrokken wordt en de spelers voor het geld kiezen Daan ongeveer in staat is de tv door het raam te slingeren, want "je hoort gewoon door te spelen tot het einde". Wel mooi om te zien dat Daan echt aan het meeraden is en soms dus ook nog gewoon de woorden prima weet te vinden. Ik hoop maar dat het een tijdelijke verslaving is.....:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten