zondag 13 juni 2010

Boston, Massachusetts

Als je een paar dagen op bed ligt begin je op een moment doelloos voor je uit te staren. Gelukkig hebben we tegenwoordig laptops waar je dan een beetje mee op het internet kunt surfen. De afgelopen dagen heb ik daarom van de nood een deugd gemaakt, om eens te verkennen wat er allemaal in Boston, Massachusetts te doen is. Op 12 augustus komen Ans en ik daar namelijk met de Amtrak aan vanuit New York. Hoewel ik zelf graag naar een wedstrijd van de Boston Red Sox had gegaan, ook om het oudste honkbalstadion van de USA (Fenway Park) te bekijken, gaat dat niet lukken want de Sox zijn dan net "on the road". We komen natuurlijk niet om The Freedom Trail heen, en omdat ik graag iets meer weet dan alleen de stenen zie, hebben we daar maar een toer voor geboekt. Daarnaast gaan we een fietstocht door downtown Boston maken via Urban AdvenTours, volgens TripAdvisor de nummer 1 attractie in Boston! Die kun je niet laten liggen (hoewel fietsen meer iets voor Ans is dan voor mij, maar dat heb ik natuurlijk voor mijn lieftallige echtgenoot over).  En als je bij TripAdvisor bent, dan kijk je ook naar het nr 1 aanbevolen restaurant, en dat is The Atlantic Fish Company, en aangezien Ans en ik wel van seafood houden, heb ik daar ook maar gereserveerd (bij het restaurant in New York waar ik absoluut wil eten, Le Bernardin, is dat nog niet gelukt...). Verder houden we de agenda nog wat open om ook "spontaan" nog iets te gaan doen, hoewel we nog wel twijfelen om de ongelofelijk foute Boston Duck Tour te gaan doen :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten