zaterdag 12 juni 2010

Sushi of Soesie?

Mijn maag begint inmiddels weer een beetje op orde te komen. Na vanochtend gewogen te hebben, bleek ik afgelopen week 2 kilo afgevallen te zijn (niet gek als je 5 dagen haast niets gegeten hebt).  Het is nog steeds wel erg gevoelig en ik ben hartstikke moe (dat krijg je van weinig slapen en minder eten), maar het is een stuk beter dan een paar dagen geleden. Maar als je dan uiteindelijk toch wat honger begint te krijgen en je zoekt iets naar wat redelijk licht is, maar toch lekker, dan kom je snel uit op rijst en vis = Sushi. Dat komt goed uit, want daar ben ik een groot liefhebber van. Dus was het op naar Sugoi om een heerlijk maaltje te halen! Toen Daan en Jeroen vroegen wat we gingen eten vanavond en ik vertelde dat het sushi was, waren de jongens helemaal door het dolle heen. Dat was raar, want ze lusten het helemaal niet. De aap kwam uit de mouw toen Jeroen mij vroeg of dat dat het enige was wat we gingen eten, want hij hield heeeeeel erg van slagroom sushi!! Wat na een korte vertaalslag slagroom soesjes moesten zijn :-). Om de tere kinderzielen maar niet teveel te beschadigen had Ans gelukkig hier een passend antwoord op en konden we de jongens, overigens nadat ze eerst tomatensoep, brocolli en vissticks (ja, we zijn niet helemaal ontspoorde ouders) hadden gegeten,  op een paar heerlijke soesjes trakteren, ze hebben er van gesmuld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten