maandag 28 juni 2010

Vuvuzela

Vandaag om 16.00 uur waren de mannen van Oranje weer aan de beurt om "hun ding te doen" en de kwartfinales van het WK te bereiken. Ik had een afspraak tot 15.30 en had er dus al rekening mee gehouden dat ik een deel van de eerste helft via Jack van Gelder zou moeten volgen. Maar de sessie waar ik aan deelnam, LEAN, was anderhalf uur eerder dan verwacht afgelopen (ik weet het zeker: het WK is de katalysator voor kortere vergaderingen en efficiënter werken). Dus kon ik een goede beurt maken bij Daan, want die verheugde zich al om samen voetbal te kijken. Dus om 16.00 zaten we klaar voor het spektakel, wat helaas maar een spektakeltje werd. Maar, de punten waren binnen en we zitten bij de laatste acht, dat is het belangrijkste. Gelukkig was Daan wel ontzettend blij met deze topprestatie en rende hij bij de doelpunten naar buiten om de hele buurt mee te laten genieten van zijn prestaties die hij tegenwoordig kan behalen op zijn lievelingsinstrument: de Vuvuzela. En ja hoor, de hele buurt kon er van meegenieten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten