woensdag 23 juni 2010

Iens.nl

Op gezette tijden ga ik graag uit eten (voor wie het nog niet helemaal opgevallen is :-)). Uiteraard schrijf ik dan een recensie van het restaurant op dit meer dan geweldige blog, maar helaas heeft nog niet de hele wereld dat gevonden. Om mijn ervaringen toch voor een groter publiek wereldkundig te maken, plaats ik wat samengevatte recensies ook op Iens, de site in Nederland voor restaurant beoordelingen. Ik heb er daar nu een stuk of 12 op staan. Grappige is dat je zelf je uitleeft als je helemaal uit je dak bent gegaan van genot (denk bijvoorbeeld aan mijn bezoeken aan De Nederlanden en Vermeer) of als het echt de grootst mogelijk bagger is die je je voor kan stellen (mijn "hoogtepunt" hierin: de Roskam in Houten). Ik zag net dat de site van iens vernieuwd is, en hij is niet helemaal goed getest, want bij het opvragen van mijn profiel ontstaan er allemaal mooie sql fouten (Onno, werk voor je aan de winkel), maar als dat hersteld is, kun je een overzicht van al mijn recensies bekijken en heb je in één oogopslag een vlootschouw van de door mij bezochte restaurants. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan!!!

1 opmerking:

  1. gewoon op smulweb blijven, dan heb je veel meer lezers, helaas zitten er erg kritische bij, groetjes Ad

    BeantwoordenVerwijderen