woensdag 9 juni 2010

Nog steeds geveld

Ik lig inmiddels nog steeds in bed. Maagkrampen zijn niet minder geworden, dus vanochtend maar even naar de huisarts geweest. Bij binnenkomst bleek de arts op cursus te zijn, maar de arts in opleiding was er wel. Maar dat bleek weer een ander te zijn dan ik hiervoor had gehad, dus mocht ik mijn hele verhaal weer opnieuw doen, want uiteraard (en dat was erg begrijpelijk natuurlijk) kende zij het dossier niet. Na een korte analyse en onderzoek was de conclusie dat het waarschijnlijk weer een verhoogde productie van maagzuur was, en kreeg ik extra zware maagzuurremmers toegeschreven. Daarnaast mocht ik een bloedonderzoekje gaan doen (ja, dat kan op woensdag van 8.30 tot 10.30 in Halfweg!) op heliobacter, omdat het wellicht ook een bacteriële infectie kan zijn. De rest van de dag heb ik op bed gelegen, chagrijnig te zijn tegen mijn kinderen (waar ik dan weer super veel spijt van heb en verdrietig van wordt...) en veel draaien om een positie te vinden waar ik minder last van de pijn in mijn maag en rug zou hebben. Eten zit er ook even niet in. Zucht...hopen maar dat herstel snel intreedt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten