vrijdag 18 juni 2010

Voetjeball in Zuid Afrika

Het zal niemand ontgaan zijn dat de WK inmiddels een week oud is. Hoewel ik merk dat ik lang niet alles kijk (dat was vroeger wel even wat anders), zet ik hem wel steeds aan als ik thuis ben. Om eerlijk te zijn is het allemaal wel een beetje saai qua spel, maar er zijn wel een paar leuke uitslagen. Zo was Zwitserland - Spanje natuurlijk een typisch gevalletje van anti voetbal, maar dat Zwitserland won was wel bijzonder. Vandaag was dat ook weer het geval, met Duitsland - Servië met een prachtige winst voor Servië (terwijl die ook met 11 tegen 10 minder waren dan de Duitsers). Dat werd echter helemaal weggevaagd door de twee slechte wedstrijden die volgden. Slovenië - USA was al slecht, maar Algerije - Engeland spande echt de kroon, met echt een Engels team dat kant nog wal raakte. Gelukkig had ik een heleboel andere dingen die ik gelijktijdig te doen had en ook deed, anders waren dit echt slecht bestede uren geweest :-(. Ik ga er vanuit dat morgen Nederland - Japan wel een spectakel wordt (een strakke 4-0 voor Nederland). Ik zal het niet live zien, want ik ben dan bij de uitvoering van de dansvoorstelling van Daan en Jeroen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten