donderdag 17 juni 2010

Librije

Toen ik de restaurants in New York en Boston aan het uitzoeken was, liep het water me natuurlijk al in de mond. Al die lekker dingen, yummie. Maar het is toch wel raar als ik een drie sterren restaurant aan het uitzoeken ben in New York, terwijl ik die in Nederland nog niet bezocht heb. Dus trok ik de stoute schoenen aan en stuurde een mail naar De Librije om eens te informeren wanneer er op vrijdag of zaterdag weer plek was. Nou, dat duurde nog even, want de eerste mogelijkheid was maart 2011. Tja, dat is nog een flinke tijd, maar dat is al jaren zo, dus maakte ik een reservering voor Ans en mij op 4 maart 2011. Dan zijn we precies 11 jaar en 1 dag getrouwd, dus dat is een feestje waard. Om het helemaal af te maken, gingen we maar voor de volledige experience, dus slapen we die avond in het Librije Hotel. Potverdikke, het duurt nog 9 maanden, maar ik heb er nu al zin an!!

1 opmerking: