dinsdag 1 juni 2010

Oranje shirts

Afgelopen week werd het oranje gehalte een flink stuk hoger. Op TV zie je overal Oranje terug en ieder reclameblok word je overspoeld met reclames waarbij het Oranjegevoel benadrukt wordt en krijg je een heleboel mooie oranje spulletjes als je bv een TV koopt. Ik wilde natuurlijk ook aan dit festijn meedoen en me toepasselijk kunnen kleden als het Nederlands elftal zijn wedstrijden speelt. Maar om nu weer een oranje t-shirt voor 5 Euro bij de praxis te kopen, tja, dat past ook weer niet bij mij. Dus ik ging eens even kijken welke leuke mogelijkheden er zijn om een passende polo te vinden. Nu had ik het idee dat dat er niet veel zouden zijn, dus toen ik in de eerste winkel die ik binnenliep (McGregor in Haarlem) een mooi exemplaar zag (met een leuke rood wit blauwe kraag aan de binnenkant) dacht ik gelijk kip ik heb je. Zo, die was binnen. Maar even verder lopend kwam ik erachter dat op de volgende 100 meter ongeveer ieder modemerk wel een polo in een oranje kleur hebben. Dus ook Fred Perry, Riverwoods, Cavalho, State of Art, Van Santen, Hilfiger zijn op deze markt gesprongen. Dus als tip: wil je een keke polo om je netjes te kleden voor de wedstrijden, dan zijn er dus meer dan voldoende mogelijkheden om dat te doen, laat je niet verleiden om de eerste de beste te kopen. Hoewel ik nog echt wel blij ben met mijn exemplaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten