donderdag 24 juni 2010

Vaderdag

Het is inmiddels alweer vier dagen geleden, maar afgelopen zondag was het de dag der dagen, namelijk vaderdag, vaderdag, de dag dat vader alles mag! Nadat we het aanvankelijk vergeten waren, moest ik terug mijn bed in om daar de knuffels en cadeau's in ontvangst te mogen nemen. Ik werd heel erg verwend. Jeroen las een versje voor me op en had een hele mooie stamboom voor me gemaakt met een fot0 van hemzelf en tekeningen van Ans en mijzelf. Daan had ook uitgepakt, want hij had een prachtig gedicht gemaakt (zie hiernaast) en een hele mooie sleutelhanger. Prachtig! Van Ans kreeg ik een lekker risotto pakket en kreeg ik het boek "Taal is zeg maar echt mijn ding", wat mooi inspelen was op mijn gruwelijke hekel aan zinnen waar het woord "ding in voorkomt". Denk dan aan "ja, dat is echt mijn ding" of "weet je, dan ga ik daarheen om gewoon even mijn ding te doen". Aaarrghhhh....grotere nietszeggende platitudes zijn bij mij in ieder geval niet bekend. En als je dan, als slagroom op de taart, dat ook nog afmaakt met de toevoeging "zeg maar", dan ben je mij in ieder geval helemaal verloren. Verder werd ik de rest van de dag lekker verwend door vrouw en kinderen, en natuurlijk mocht ik als afsluiter van de dag kiezen wat we gingen eten. Dat was nog even lastig, maar ik koos voor een klassiekertje, namelijk de pizza's van Martini op de Jan van Galenstraat in Amsterdam. Hmmm....ik voel een volgende blogpost aankomen :-), zeer interessant voor de culinaire fans onder jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten