zaterdag 5 juni 2010

SpireUSA

Sinds twee maanden ben ik de eigenaar van een Spire Torq. Zoals ik al eerder heb geschreven nadat ik de rugzak (die speciaal gemaakt is om je laptop goed in te kunnen vervoeren) enkele malen gebruikt had: het is een bijzonder gaaf ding! Er zit zoveel ruimte in dat je bijna een half paard erin kunt stoppen. Daarnaast is de eerste paar keer dat je de rugzak meeneemt ook bijna een ontdekkingsreis, want er zitten zoveel zakken op, aan en in, dat iedere keer je weer verrast wordt. Als gadgetfreak vind ik dat natuurlijk geweldig. Daarnaast is de tas echt van zul stevig materiaal gemaakt, dat het een lust is om hem vast te houden tov andere rugzakken. Je kunt het vergelijken met het dichtdoen van een autoportier. Vergelijk dat van een Suzuki Baleno eens met dat van een BMW5 series: zowel het gevoel als het geluid is volstrekt anders, waarbij de BMW vele malen veiliger en lekkerder voelt. Dat gevoel heb je ook met de spullen van Spire. Naast het product, dat dus fantastisch is, is ook de service helemaal super. De aflevering kun je helemaal via track & trace volgen en op je e-mails wordt op de dag zelf nog gereageerd door Will Brideau (super guy!) die bij elk issue dat er is snel en oplossing heeft en je goed op de hoogte houdt. Dat alles heeft mij ertoe aangezet om deze jongens en meisjes van SpireUSA een dikke thumbs up te geven door een recensie op hun site te plaatsen. Hij is bijzonder gemeend en ik raad iedereen die op zoek is naar een goede tas om mee op reis te nemen (zowel actief als voor stedentrips) met veel ruimte en een grote bescherming voor je laptop (tegenwoordig toch een essentieel item om mee te nemen) de site van SpireUSA eens te bezoeken. je zult niet teleurgesteld zijn!! Highest recommendations!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten