woensdag 24 juni 2009

AC/DC was top.....heb ik gehoord :-(

Vanwege mijn trip naar India heb ik helaas een concert moeten missen waar ik erg naar uitgekeken had. Het is niet anders, werk gaat voor het meisje. Of in dit geval voor de mannen, want het betrof ACDC. Waarschijnlijk het laatste concert dat deze mastodonten van de hardrock in Nederland hebben gegeven. Ik was in ieder geval blij dat ik mijn kaartje aan Simon kon geven (zodat hij met René naar de Amsterdam Arena kon gaan), want als er nu een ACDC fan in Nederland is, dan is hij het wel! Vanmorgen terugkoppeling gekregen van beide heren en het was helemaal top geweest. Voor wie het niet gelooft: zelfs de azijnzeikers van de Volkskrant waren eens een keertje positief over een concert waar ze naartoe waren gegaan. De recensie uit de Volkskrant kun je hier lezen.

De samenvatting van de dingen die gebeurden: 1. kanonnen (for those about to rock), 2. een strippende man (Angus Young), 3. een man die in een klok sprong (hells bells), 4. een opblaasvrouw (whole lotta Rosie) en 5. een man die liggend een rondje draaide (Angus Young, deel 2). Ik ben blij dat er dingen zijn die nooit veranderen, want dit zijn al 20 jaar de standaard ingrediënten van een ACDC concert (als ze er ook nog nep geld tegenaan gegooid hadden en het nummer Money Talks hadden gespeeld, dan was het helemaal compleet geweest)!!

1 opmerking: