zondag 21 juni 2009

Vaderdag cadeau's

Vanochtend hebben we met een select groepje mensen geprobeerd om een test uit te voeren voor de afronding van her CRM Virtueel 1.0 project. Helaas, en tot frustratie, is dat niet gelukt. Het probleem van afgelopen vrijdag waarvan we hoopten dat het op zondag opgelost was, bleek er nog steeds te zijn. Heel vervelend....

....maar gelukkig was het vandaag vaderdag. Omdat mijn zoons vanochtend lekker uitsliepen en aan het spelen waren, werd ik na de test van hierboven getrakteerd op prachtige cadeau's. Jeroen had een pennenhouder voor mij van klei gemaakt en in sprankelende kleuren geschilderd en Daan had een mooi bordje voor in de auto gemaakt, met daarop de zelf geschreven tekst "Lieve papa aan boord". Naast de cadeau's hadden beide mannetjes een gedicht geleerd en konden het zonder aarzelen en fouten opdragen. Ik kan niet anders zeggen dan dat je dan echt helemaal wegsmelt bij zoveel mooie woorden! Ik zal niet zeggen dat het hele fiasco van de test vergeten was, maar dit soort zaken zijn dan toch wel even heel veel belangrijker!!!! Dank jullie wel, jongens, het was echt prachtig!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten