dinsdag 16 juni 2009

Get stuffed!

Ik ben dol op gadgets. Nee, dat is eigenlijk niet waar. Ik ben verzot op gadgets. Ieder jaar een nieuwe smartphone is natuurlijk een must, hoewel ik dit jaar een extra jaartje met de iPhone doe (of wellicht toch een kleine upgrade naar iPhone 3GS). En zaken als een Flip Mino HD (om met een klein apparaat hele goede fimpjes te maken zonder moeilijke knoppen en software te moeten gebruiken), ja, die moet je natuurlijk gewoon hebben. En dan hebben we het nog niet zaken als alle verschillende soorten HD TV's, internet radio's, iPods en Zumes, etc etc, daar word ik dan hebberig van. Ik heb in de familie dan ook de bijnaam "de spullenlul" gekregen.

Maar in de wereld van gadgets en technologische innovaties gebeuren zoveel dingen zo snel dat je een gids of een roadmap nodig hebt om op de hoogte te blijven. Gelukkig is die roadmap er en zij heet "Stuff Magazine". Voor mij een lijfblad (naast Top Gear, 00/24 Horloges Magazine, Elsevier en Voetbal International) in de wondere wereld van techniek. In Stuff Magazine alle nieuwtjes op gadget gebied, reviews van producten en tips om het meeste uit de gadgets die je al hebt te halen. Lekker vlot geschreven met de nodige humor en zelfspot naar de gadget geeks die we zijn toe. Oh ja, en zoals het een goed geek-blad betaamd is er iedere maand een andere gastvrouw die het magazine opleukt. Maar ja, daar zijn we natuurlijk niet in geïnteresseerd. Bekijk de foto en natuurlijk gaat je aandacht direct uit naar Samsung Omnia die de blonde dame in haar hand heeft (oh, ik zag niet dat het een vrouw was :-)). Voor alle gadget liefhebbers: surf eens naar de site of bestel eens een proefnummer. Doet geen pijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten