maandag 22 juni 2009

Bandicoot!!!!!

Ik ben me inmiddels weer mentaal aan het voorbereiden op een bezoek aan Cognizant in Chennai, India. We gaan daar een kick off geven voor de zogehte Virtual Factory.

Een aardig anecdote over het vorige bezoek aan India betreft de "bandicoot". Na een dag hard zwoegen was er een diner aan het strand in Chennai bij Fisherman's Cove. Tijdens het eten zag ik in het schemerdonker een beest lopen. "Oh my God", riep ik tegen de ober, "there's a f&*cking rat walking around the terrace". Waarop de ober als antwoord gaf "No Sir, that is no rat, it is a Bandicoot". Nu ken ik Bandicoots wel, maar dan in de zin van Crash Bandicoot, een figuurtje van een aantal X-Box spellen (oa het onvolprezen Crash Nitro Cart Racing), maar het beest dat ik had gezien leek daar niet echt op. Daarom vroieg ik voorzichtig "what is a bandicoot?", waarop de ober zonder te lachen zei: "That is a VERY BIG rat!!!!". Het spreekt voor zich dat mijn liefde voor India, die toch al zo groot was, hierdoor alleen maar door toegenomen is.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten