zondag 28 juni 2009

Onder de douche....doet soms pijn!

Na twee inspannende sessie bij Cognizant om tot een goed werkmodel voor de Virtual Factory te komen, moet je soms even ontspannen. Gelukkig had mijn hotel een bijzonder goede douche, die ook nog eens buiten was (met de temperaturen hier, is dat wel heerlijk!). Na het douchen wilde ik weer naar binnen stappen, maar zonder bril ben ik zo kippig als een mol. Ik had daarom niet gezien dat er een tak met flinke doorns over de muur was gewaaid en precies waar die lag, zette ik mijn voet neer. Dat leverde veel gejodel op en een serie Amsterdamse verwensingen! Heeft een dag geduurd voor ik de doorn uit mijn voet had (inclusief het maken van een noodzakelijk sneetje met een zakmes), zo diep was hij erin gedrukt. Maar nu loop ik gelukkig weer als een kievit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten