zondag 28 juni 2009

Half tien 's avonds in Delhi en het is 44 graden Celsius

Zaterdagmiddag de terugreis (samen met Erik Peet) aanvaard. Als ik dit schrijf, zitten we in de lounge op Delhi International en is alles heel voorspoedig verlopen. Vanaf Fisherman’s Cove met de taxi naar Chennai Domestic via een traject van allerlei binnenweggetjes met een kruip door – sluip door van het kleinste tunneltje waar ik ooit doorheen ben gegaan met een auto. Daarna zonder problemen door security en het vliegtuig in, prima op tijd. In het vliegtuig naar de pilot aflevering van Ugly Betty gekeken, vond ik wel leuk, misschien eens wat downloaden? Daarna snel naar International Transfer in Delhi, en daar buiten kwamen we tot de conclusie dat het om half tien ’s avonds nog steeds 44 graden is!!! Dat is ECHT warm. Gelukkig had ik mijn korte broek nog aan, en ik heb besloten om die maar zo aan te houden ook. Bus deed er een half uur over, met een hele gekke draai (even de parkeerplaats op, daar draaien en weer een stuk terug rijden omdat er geen afrit naar het vliegveld was. Toen voorbereid over alle horror verhalen over Delhi International op het ergste voorbereid naar binnen, maar daar hebben we gelukkig niks van meegekregen want we waren binnen 5 minuten door immigration. Nu even wachten, dan wat winkelen en hopelijk om middernacht kunnen we boarden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten