dinsdag 30 juni 2009

Fysieke voorbereidingen voor de vakantie

Het aftellen naar mijn vakantie is begonnen. Nou ja, binnen het Internet Portaal programma is het op dit moment nog zo druk (vandaag is er een geslaagde implementatie van ons Internet Framework, gefeliciteerd, Thijs!) dat op kantoor er weinig tijd voor wat mentale voorbereiding is. Zeker met nog het afmaken van de laatste stap mbt Virtueel 1.0 lopend. Dat voelt wel raar, want ik heb alle stappen van dat mega project meegemaakt en de belangrijkste twee stappen fysiek qua implementatie gemanaged en nu bij de afronding zit ik in de USA. Nou ja, managen op afstand is ook een kunst (evenals loslaten :-)).

Anyway: in California en Arizona gaat er veel gelopen worden, van struinen door steden als San Francisco en Los Angeles tot hicking in de Grand Canyon en Yosemite National Park. Daar moeten de voeten wel op voorbereid zijn! Daarom zojuist de pedicure aan huis gehad om het eelt e.d. tot een minimum te beperken. Helemaal gelukt en nog een lekker voetmassage op de koop toe (en nee Peter, er was geen happy end). De rest van de familie is nu aan de beurt, zodat we allemaal goed voorbereid aan de start verschijnen a.s. vrijdag!

3 opmerkingen:

  1. Ik moet even kwijt dat de term Happy en al weer verleden tijd is. Tegenwoordig heet dit jummy jummy. Dit wilde ik jullie niet onthouden. Gewoon omdat het kan.

    Simon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jummy Jummy en Chok Wow!! Check in the box, elleboog op tafel en dan STIFT!!!! Simon, als we in augustus naar de spa in het amsterdamse bos gaan is dit iets om te onthouden :-).

    Jummy Jummy!!!

    BeantwoordenVerwijderen