woensdag 28 juli 2010

Are you taking me in the mailing?

De afgelopen dagen ging de soap omtrent Mounir El Hamdaoui vrolijk verder! Eerst ging hij niet naar Ajax, een paar dagen later weer wel, hij werd medisch gekeurd en gaf mondeling zijn ja-woord en toen.....waren er toch nog een paar kleine dingen in het contract die uitgewerkt moesten worden, of beter gezegd: aanvullende eisen. Ik was benieuwd wat dat dan zou zijn. Vandaag kwam daar duidelijkheid in. Meneer heeft samen met twee broers een sportwinkel in Rotterdam, verwacht dat doordat hij voor Ajax gaat spelen die zaak minder klandizie krijgt en wil daar nu voor gecompenseerd worden. Pardon? Ik dacht echt dat ik in de maling genomen werd met een zeer verlate één april grap, maar het blijkt echt de waarheid te zijn!! Kun e het geloven? Wat een randdebiel moet dat zijn. Los van het feit dat het kennelijk niet erg is om eerst je woord te geven en het dan te breken, maar kennelijk gaat het hier echt alleen om de centen en niet om het feit dat er een nieuwe sportieve uitdaging ligt. En ja, ik begrijp echt wel dat geld een belangrijke rol speelt (ik heb ook graag een hoog tarief), maar je een eerste champions league wedstrijd hiervoor laat schieten, dan ben je echt niet goed bij je hoofd. Ik zou zeggen: ook al komt hij nu op zijn knieën smeken, afvoeren die gast. Dan maar verder met Mido (zolang we de scharen opruimen, zijn we wel veilig, denk ik :-)). Zakkenvuller!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten